"Sento dolor quan tinc relacions sexuals"
Hola!
La veritat es que he estat amb altres nois i mai havia sentit dolor, pero ara estic amb un noi que quan em posa les meves cames als seus hombros i em penetra em fa mal quan m'entra fins al final. No entenc el perque, ja que altres vegades havia fet aquesta postura i mai m'havia passat.
Qué podría ser? Qué puc Fer perque no em faci mal ?
Molte grácies.
Mariona Busto

Hola dulce!
Amb aquesta postura que ens comentes la penetració és molt profunda, i el dolor pot ser degut a que el noi toca amb el seu penis l'entrada del coll de l'úter (pot ser molt dolorós). A vegades si no estem prou excitades, l'úter no acaba de pujar i per tant el penis impacte directament. També pot ser un tema de mides... Entenem que amb altres postures no teniu aquesta dificultat, oi? Si és així, adapteu la vostra sexualitat a aquelles postures que us siguin còmodes i que no us facin mal o bé intenteu que quan feu aquesta postura la penetració no sigui tan forta i profunda.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat