liarse
Que el que m'agrada hem va preguntar que si me he liat mai i jo li vaig dir que si pero es que no, i ara cuan vindra al meu poble ens volem liar i nose com liarme perquè mai me he liat que faig ??
Helena Angel

Hola nmv14,
Aquesta és una de les consultes que més ens feu, per tant, t'ajudarà a tu i a altres persones que tenen el mateix dubte.
Sentim dir-te que no hi ha uns passos a seguir. Has de tenir clar que ningú neix ensenyat i que per sort no hi ha una
única manera de fer-se petons!
El que sí que és important és sentir que tens ganes, que sents curiositat i que estàs preparada.
Quan et trobis en situació, ja notaràs que el teu cos et parla, només
caldrà que segueixis els seus moviments i ell seguirà els teus, si vols
acaronar amb la llengua els seus llavis, acarona'ls, o si és ell qui
acarona els teus amb la llengua respon el seu moviment. El teu cos ja et
dirà què necessita, ja veuràs. Només t'has de deixar portar fins on tu
vulguis.
I si el fet d'haver dit que sí que t'havies liat amb algú, tot i no haver-ho fet, t'angoixa i no deixa estar relaxada, sempre estàs a temps de dir-li, no cal que li diguis ara, també li pots en el moment en que estigueu junts en persona, a vegades fa les coses més fàcils quan el contacte és cara a cara.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat