És normal?
Hola, no sé, però crec que m'agraden tots els nois de la meva edat que veig.
No ho puc evitar, i segurament és per això que em fa molta vergonya parlar amb ells, perquè sóc molt tímida i ja he tingut problemes d'acceptació per part dels meus companys, com us vaig escriure a l'altra consulta...
és normal?
A per cert, tinc una amiga que tot el dia que m'abraça, és una situació incòmoda, podria ser que fos homosexual? em fa vergonya preguntar-li...
Molt petonets :)
Laia Sala

Hola Viky,
Si t'agraden tots els nois de la teva edat segurament estàs descobrint l'atracció física o sexual. Això vol dir que la teva sexualitat s'està despertant i comença a aparèixer el desig. Ara bé, és important que no confonguis aquesta atracció amb l'enamorament. L'enamorament implica conèixer la persona i admirar-la tal com és.
Per altra banda, si les abraçades d'aquesta amiga et fan sentir incòmode, hauries de ser capaç de dir-li. Independentment de la seva orientació sexual (ja t'ho dirà quan ella cregui, si és que t'ha de dir alguna cosa), és important saber posar límits entre les persones que ens envolten. Per tant, et toca ser assertiva i de manera educada demanar-li a la teva amiga que no t'abraci tant sovint. Ja veuràs com ho entendrà ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25