Res esta be
Hola!
Primer de tot, volia felicitar-vos a tots per l'impressionant treball que feu, sou increïbles.
Be, estic a primer de batxillerat i tot a canviat, estic perdent a la meva millor amiga, no estem al mateix curs i ja casi ni en parlem. També m'he estic distanciant dels meus amics i he perdut una amiga molt important i que fins ara no m'he n'havia adonat de que era un pilar essencial a la meva vida... tinc una altre millor amiga i per mi es super important pero ella te novio, te uns altres amics també, esta tenint uns problemes i no vull ser-hi un per a ell perque sento que soc jo qui ha de ser per a ella, trobo molt a faltar els meus amics, quedavem molt sovint i els diumenges de skype eren molt divertits i m'he adonat d'aixo aquest cap de setmana quan no tenia a ningú per sortir (l'any passat vaig pasar carnestoltes amb les meves amigues). A mes, stic amb un noi i em preocupa que per a ell sigui nomes un objecte sexual, no m'agrada com estem pero prefereixo estar aixi amb ell que sense ell... nose com puc arreglar el tema dels meus amics i tot. Em preocupa quedarme sola perque es com em sento, es com si no pogues parlar amb ningu perque no tinc a ningu...
Laia Sala

Hola Yolanda,
És natural que les relacions d'amistat vagin canviant a mesura que nosaltres anem evolucionant. A vegades nosaltres mateixos ens allunyem dels amics perquè necessitem una mica de perspectiva per valorar com és aquesta amistat.
Agafa't aquests dies i intenta fer un pas actiu per recuperar les persones que vols a la teva vida. No esperis que s'apropin elles, fes tu el primer pas, a veure com reaccionen...
Si veus que no et responen com t'esperes, potser t'hauràs de plantejar si amplies el teu cercle d'amistat ;)
Per altra banda, si no estàs satisfeta amb la relació de parella que tens actualment, potser n'hauràs de parlar amb ell, no creus? De veritat que t'estimes més estar amb ell que no estar sola?
Pensa bé en el que més et convé en aquest moment... encara que et prenguis uns moments per tu, no et quedaràs sola, ja veuràs!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25