M'agrada el meu millor amic...
Tinc un problema. M'agrada molt el meu millor amic.
Primer pensava de debó que eren paranoies de les meves, però cada dia que va passant és un dia més en que me'n vaig adonant compte de que m'està agradant MOLT realment... I no sé que fer. Si li digués, tota la nostra amistat s'aniria a la merda, ho tinc ben clar això.
No se que fer, però sé que això anirà a més i se que arribarà un punt on no pugui més...
Què faig?
Helena Angel

Hola Summer6teen,
No és gens senzilla la situació que ens expliques però tots i totes hem viscut alguna situació similar. Nosaltres no podem dir-te què fer, però sí que podem ajudar-te a veure les diferents opcions que tens:
• No dir res i quedar-te tal i com estàs ara.
• Dir-li i veure com reacciona: pot correspondre't o pot no correspondre't. Aquesta opció canviaria la vostra relació d'amistat, ja que, si et correspongués la vostra relació canviaria, podríeu ser parella i això canvia les condicions de joc; si no et correspongués, la relació també canviaria, ja que, els dos sabríeu que un dels dos sent quelcom més per l'altre.
• No dir-li res i esperar que passi. No pots saber si passarà o no, si no fas res perquè passi.
Com veus, que facis o no facis, que expliquis o no expliquis depèn de tu. I la situació fa por però potser abans de dir-li què sents per ell, podries preguntar-li què sent ell per tu, tantejar el terreny i poder tenir una idea una mica més aproximada de què passaria si li expliquessis el que sents tu per ell.
Una abraçada, molta sort i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajova.cat
">www.consultajova.cat