Desesperat!!
Fa un temps que quedo amb una noia i ens liem, però voldria donar el pas de fer-ho amb ella ja que encara sóc verge i me sento preparat per fer-ho. El problema es que diu que té por. Ho hem parlat algun cop i tal però mai m'acaba d'aclarir res. Per una altra banda, fa unes setmanes em vaig liar amb una que m'agradava fa un temps i també hem parlat algun cop de quedar i fer-ho però per mala sort també te por de que ho faci mal o de que li causi dolor la primera vegada. Les dos son verges també i una mica inexpertes en el tema del amor. Què puc fer? Ja m'he oblidat de fer-ho per primer cop amb alguna persona que estimi de veritat, perquè mai m'ha agradat suficientment una nena i si segueixo esperant potser no la perdré fins als 25 a aquest pas, i jo me sento preparat per fer el pas... Ajuda adolescents!!
Helena Angel

Hola marc99,
Està molt bé que et sentis preparat per a donar aquest pas però hauràs d'esperar, possiblement no fins els 25, ni a estar enamorat, sinó a respectar el temps de cada persona. Si les noies amb qui has tingut lios encara no veuen clar el fet de donar el pas, ho has de respectar i aquí no hi pots fer res. Potser per elles a part de la por significa quelcom més fer el pas, per tant, paciència i calma.
Si sents que ja estàs preparat potser estaria bé que aprofitis el temps llegint i informant-te sobre la sexualitat, com funciona la sexualitat femenina, etc... i aquesta informació NO la dona el porno, hauràs de buscar fonts fiables, fes alguna cerca pel consultori de sexualitat, busca informació sobre masturbació femenina o sobre el clítoris,... Així quan arribi el moment estaràs molt més preparat.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat