Amor anònim
Fa mig any que estic enamorada de un noi de batxillerat. Li escric cartes i li deixo sota el calaix de la seva taula. També em vaig crear una conta fals per poder enviar-li missatges sense que sàpigues qui sóc. Ara no se si enviar-li per la meva conta personal un escrit. Que creieu que puc fer?
Laia Sala

Hola!
És molt bonic saber que agrades a una persona, però rebre cartes d'una persona desconeguda... pot arribar a ser una mica incòmode o fins i tot desagradable, no trobes?
Quina reacció té ell quan li envies aquestes cartes? Et segueix el joc? Té curiositat per saber qui ets? Fa veure que no sap de què va?...
Sigues sincera i escriu-li des del teu compte personal. Destapa't i deixa que ell sàpiga qui ets. Llavors ja decidirà si et segueix el joc o no... i ho hauràs d'acceptar, d'acord?
No podem obligar a ningú a enamorar-se de nosaltres, per tant, hem d'entendre i acceptar quan una persona no té interès en conèixer-nos ni establir cap relació amb nosaltres... encara que ens faci mal.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25