No se que fer?!?!?!?!
Hola.
Estic molt confusa, ja tinc 15 anys i d'aqui poc fare els 16 i sincerament i ha un noi que m'agrada desde fa un any i jo a ell també li agrado. I a mi m'agradaria tenir algu amb ell ja que ell ja m'ha demanat per sorir moltes vegades i jo no se que fer.
El problema esque els meus pares no em deixen tenir novio ni ell ni cap perque diuen que no tinc edat per tenir novio pero penso jo que no hi ha edat no? Es ha dir si t'agrada una persona que nomes tens les ganes de veurela i tot aixo que he de fer? Espera per quan els meus pares estiguin d'acord?
Els meus pares coneixes els seus pares i tot aixo i ha sobre no entenc quin problema hi ha. No vui sortir amb ell de amagades perque els meus pares si no tinc novio i no em deixen tenir una vida social en plan que nomes volen que em quedi a casa i no fasi res més, no em deixen surtir amb amiges ni res i ha sobre no em deixen quedar amb nois.... buf... no se que fer...
Nomes se que aquet noi m'agrada i de veritat i ell m'estima de veritat i la sort que tinc esque li he explicat tot aixo a ell i m'ha dit que esperar sempre per mi saps... pero no se... no se com fer que els meus pares em vegin d'una altre manera.
Sempre pensens en que no volen tenir problemas ells per aixo no em deixen fer ni la meitat d'una persona de la meva edat i buf... m'estresa molt!! Que puc fer? He intentat parlar amb ells pero no m'entenen i em diuen que quines tonteries dic, despres una amiga meva va parlar amb ells insinuadament i els meuspares li van dir" si els teus pares poden dormir amb aquesta consiencia donçs fantastic" buf... no se que fer!!
Laia Sala

Hola!
Entenc que estiguis enfadada amb els teus pares, però ells són els teus responsables i intenten guiar-te pel camí que creuen que és millor per tu.
Si no els vols enganyar, hauràs de ser molt madura i anar exposant cada "x" temps aquesta situació: Que hi ha un noi que t'agrada, que ell també sent coses per tu i que t'agradaria quedar amb ell de tant en tant. Que no vols enganyar-los i fer-ho d'amagat i que prefereixes que ells ho sàpiguen i et donin la seva aprovació.
Potser si veuen que tu no canvies d'opinió, que continues exposant el mateix i que ho fas de manera tranquil·la i serena, comencen a canviar d'opinió.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25