Qu puc fer perquè parin de créixer els pits?
Hola, tinc 14 anys i gasto una b o c de sostens/banyador. No sé si això és molt o poc, però tampoc ho vull saber perquè no m'agrada comparar-me. Però amb sostenidors o sigui em veig molt atractiva i taal però amb banyador gens. Acostumo a comprar banyadors al decatlon perquè sóc molt esportista però amb cap em veig bé perquè tinc molta teta. Ja sé que segurament és de l'autoestima em direu però no perquè m'encanta el meu cos però no m'agrada anar amb banyador. Preferiria anar a la piscina o platja amb sostenidors i em sentiria més còmode i no tindria tanta vergonya. En fi, m'agradaria saber si hi ha alguna manera de fer que deixin de créixer els pits de manera natural vull dir no pastilles o coses rares o que se'm vegin més petits en comparació amb la resta del cos ja que faig gimnàstica artística i tinc una mica de múscul i tableta que tampoc m'agrada gaire lluir-ne. Em faríeu un gran favor, gracies
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Moltes gràcies per escriure al consultori.
Bé, no hi ha cap manera natural per frenar el creixement dels pits, és una cosa relacionada amb la teva genètica i davant d' això no podem lluitar. Penso que si et sents còmode amb els sostens però no t'hi sents amb el banyador (concretament amb la zona del pit) pot ser perquè hi ha banyadors i bikinis que tenen molt poca subjecció, és a dir, agafen poc o gens el pit i si tens pit no afavoreix ni és gens còmode.
Jo et recomanaria anar a una botiga de banyadors i mirar de provar-ne amb més subjecció a veure com et sents.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga