ESTIC FATAL, NECESITO AJUDA URGENT!!!!!!
dons a finals de decembre em vaig començar a parlar amb un noi, parlabem com a amics, teniem molta confiança ell em contaba tot el que li pasaba amb les noies i jo tambe a ell i dons poc a poc vam començar a tontejar yvam quedar, el dia aquelll que vam quedar estaban molt be i dons cuan arribo a casa no em va parlar ni res i em deixava el llegit i fins a dues setmanes no em va parlar, em va dir que li va pasar una cosa que ell estaba malament i que era personal i em va demanar perdo... i doncs vam estar be parlant... i vam tornar a quedar aquell dia ens vam liar i ens vam masturbar mutuament... d'aquell dia vam estar be i bueno un dia em va dir que em trovaba a faltar i bbueno jo li vaig dir de quedar i aixó i vam dir el dia i tot pero no vam quedar perque jo pasa d'obrirli per dirli res ja que casi sempre li dic jo... fa res li vaig veure el telefon a la meva amiga per veure si havia tingut alguna conversa amb ell, ja que soc molt gelosa i vaig veure que ell li va contestar una historia a l'instagram dient-li que sortia perfecta amb cares d'enamorat, i ella li va contestar pero tambe amb cors em va donar una rabia que flipes i ara no se si confiar en ell ja que ell em diu que m'estima, que em vol veure, em trob a afaltar pero despres li diu aixo a ma amiga i no em fa res de gracia, jo se que a ell no li agrado ja que em va dir que ni li agrda cap noia. pero sempre a l'instastories puja indirectes a noies i tal.. sps i em fa molta rabia ja que se que m'estic ilusionant i no ho vull pasar malament...
la meva ''amiga'' tinc por ja que l'altra vegada es va liar amb el que m'agradaba com 6 vegades o mes i m'ho fara una altravegada .. creus que m'he d'allunyar della? no m'aporta res crec joo...
i bueno amb el noi aquest creus que he de dirli alguna cosa? o he de sudar d'ell?
Laia Sala

Hola!
La meva pregunta és: què t'aporta aquest noi?
Tinc la sensació que aquest noi no té massa clar què sent per tu ni tampoc tot el mal que et fan els seus comentaris. Realment no t'està tractant massa bé si et deixa en vistos i passa dies sense dir-te res... Tu vols estar amb algú que et tracta així? Vols estar amb una persona que diu que no li agrades? Vols estar amb algú que està tontejant amb les teves amigues i amb altres noies?
Hauràs de decidir si vols continuar mantenint aquest tipus de relació (ara sí, ara no) o bé prefereixes fer un cop de cap i començar a passar pàgina... encara que et faci mal.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25