(urgent!)Depilació per fer-ho?
Hola!
D'aquí poc quedaré amb un noi que ens atreiem molt i els dos ho sabem. El cas és que ja ho hem parlat tot i és molt possible que acabem fent l'amor.
El dubte que jo tinc és si els nois els hi agrada la vulva sense depilar, tota depilada o només una mica o com. Em podrieu dir com ho prefereixen normalment i com ho puc fer o on anar?
Gràcies!
PD: mes igual si publiqueu o no la notícia però us agrairia molt rebre una resposta perquè em fa molta falta!
Helena Angel

Hola LLUNA,
Els nois tenen diferents opinions respecte a la depilació femenina, per gustos els colors! Però al marge de la preferència dels nois, el que importa és el que t'agradi a tu, si a tu t'agrada anar rasurada, rasura't, si t'agrada portar pèl, porta'l, si t'agrada depilar-te, depila't, ... al marge dels nois. És el teu cos, és la teva pell i ets tu la que ha de decidir en funció del que t'agradi a tu.
Si finalment decideixes depilar-te, el més senzill és que vagis a un centre d'estètica, algunes perruqueries també ofereixen aquest servei, sinó hi ha centres dedicats només a la depilació. El millor seria que poguessis consultar amb un dermatòleg per a que t'indiqui quin tipus de depilació aniria millor pel teu tipus de pell.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat