Tinc un dubte
Si et fas pajas i no se't empalma, què vol dir?? Què passa?? Què s'hauria de fer en el cas que passés??
Gràcies. Les vostres consultes són molt útils.
Mariona Busto

Hola Heyy!
Perquè es doni una erecció amb masturbació cal que estiguis excitat, centra't en les sensacions que estàs experimentant i en pensaments que siguin excitants i plaents per a tu. Pensa que a vegades quant més volem aconseguir l'erecció i intentem que sigui quelcom voluntari, menys ho aconseguim. Per tant, centra't a gaudir i en allò que t'agrada i veuràs com l'erecció passa a ser la conseqüència i no l'objectiu.
Si mai aconsegueixes l'erecció, ni masturbant-te, ni de forma espontània als matins quan et lleves per exemple, et recomanem que vagis al metge perquè pugui valorar que tot estigui funcionant correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat