LA REGLA
Hola, avui m'ha vingut la regla per primer cop, hem puc posar tampax per ex demà???
Hem puc masturbar quant tinc la regla???
Puc tenir relacions sexuals quant tinc la regla???
És normal que s'hem irriti una mica???
M'encanteu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sou el meus idolssssssssssss
Molta gent diu que no sou de fiar pero per mi siii (total es tot anónim)!!!!!!!!!!!!!!!
Mercii per tot
Helena Angel

Hola Anòniimaa,
Moltes gràcies per confiar en nosaltres :) !
• Em puc posar tampax per ex demà???
Si et sents amb confiança per a posar-te un tampó, endavant! De totes formes si no ets sents amb confiança, no pateixis, és normal primer habituar-se i conèixer com és la teva regla, i després veure si necessites o si vols provar a utilitzar tampons.
• m puc masturbar quant tinc la regla??? Puc tenir relacions sexuals quant tinc la regla???
I tant! La regla, si no vols, no ha d'impedir que puguis masturbar-te o que puguis tenir relacions sexuals. Tot dependrà de si vols fer-ho o no, la que decideix ets tu, no la regla.
• És normal que s'hem irriti una mica???
No sabem en quin moment se t'irrita, si et refereixes a la regla o al tenir relacions sexuals. Si veus que se t'irrita molt la vulva, sigui en la situació que sigui el millor és que consultis amb el metge. Podrà fer un diagnòstic i recomanar-te el millor tractament en el cas que el necessitis.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat