Que faig amb la meva vida?
Sóc un noi de 17 anys el qual té por de no fer res amb la seva vida i quan sigui gran penedir-se de no haver-la aprofitat al màxim. A més a més, tinc una espina clavada perq no vaig ser capaç de treure'm el batx i vaig anar a fer un cicle i ho visc com un fracasso absolutament.
Laia Sala

Hola Joni,
Tot just t'acabes d'incorporar al món laboral i si segueixes amb aquesta inquietud i aquest inconformisme, ja t'asseguro que evolucionaràs moltíssim!
Actualment estem vivint en una societat on la feina no és fixa i no és estàtica, és a dir, que tothom té possibilitats de fer, com a mínim, un gran canvi en el camp laboral. Així que encara hi ets a temps!
Aprofita aquest cicle que estàs fent, interessa't pel que t'ensenyen i busca com pots ampliar la teva formació (ja sigui amb altres graus o amb experiència). Potser et tocarà fer el recorregut "lent" i saltar d'un cicle a un altre, però això no és cap desprestigi! i ho has de tenir en compte!
Els Cicles Formatius ofereixen la possibilitat d'experimentar amb el món laboral i això és un gran avantatge per fer front a algunes ofertes de feina!
Et proposo un repte:
Pensa on voldries estar d'aquí a 10 anys. Imagina't que tens 27 anys. On t'agradaria viure? De què t'agradaria treballar?
A veure si així et pots marcar una mica la direcció que vols seguir ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25