Pels al cooos
Em surt "bigoti" molt fi i com no vui que creixi massa per fer-me la cera o laser...donç me'l trec amb la maquinilla pero se que es molt pitjor, no vui deixar-me'l per fer-me la cera. A part tambe tinc la tipica linia a l' abdomen i es molt incomode anar a la platja o la piscina i ja estic farta. Que puf fer?
Lídia Planas

Hola guapa!
Si fas servir la maquineta d'afaitar en aquesta zona és normal que el pèl et creixi molt fort i, a més, corres el 'perill' que se't pugui irritar. A Depiline recomanem fer-ho amb cera, que és especial per aquesta zona tan sensible de la cara. El pèl s'anirà debilitant de forma progressiva i, a més, la depilació et durarà molt més que no pas amb la 'cuchilla'.
El mateix et recomanem amb la línia de l'abdomen que ens comentes. Ho pots fer amb cera, de manera que la depilació et durarà molt més i podràs anar ben còmoda, tan a la platja com a la piscina. De fet, la línia de l'abdomen és un dels serveis que oferim als centres Depiline. Sobretot ara a l'estiu són moltes les noies que es depilen aquesta zona.
Espero haver resolt la teva pregunta i que disfrutis moltíssim de l'estiu!
Una abraçada molt gran bonica!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.