depilació íntima
Hola, m'agradaria saber com em puc depilar les parts ínitmes. Fins ara me les he depilat amb cuchilla perquè és la manera mes fácil i que no fa mal, però els pèls surten de seguida i això no m'agrada. Però em fa por que si ara me les depilo amb cera, com que els pèls són molt forts em surti sang i no em quedi tant bé..
Algun consell?
Gràcies
Lídia Planas

Hola bonica!
És veritat que et pot sortir una mica de sang, sobretot si el pèl és molt fort però això no té res va veure amb què la depilació no et quedi bé. Això et pot passar només la primera o la segona vegada que et depilis. Després el pèl es va debilitat i, en les següents sessions, ja no et passarà. Pots estar ben tranquil·la.
Un tractament molt efectiu per aquesta zona es la fotodepilació, que va debilitant el pèl de forma progressiva fins a eliminar-lo. Això sí hauries d'esperar a iniciar la fotodepilació quan deixis de prendre el sol, un cop passat l'estiu. Nosaltres recomanem iniciar-la un cop fets els 18 anys.
Bé, encantada d'haver-te pogut ajudar. Qualsevol altra consulta ens la pots fer arribar. Si ho vols també pots visitar algun dels centres Depiline i les nostres assessores et poden aconsellar en persona sobre el millor mètode.
Una abraçada guapa!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.