Squirting?!
Hoola!
La meva preguunta es que es el squirting?
El liquid es orina o es una altre susbtancia?
Es pot ingerir? Es dolent o es com el semen?
Que s'ha de fer per arribar al "squirting"?
I per ultiim surt per on s'expulsa la orina??
Moltees graciies!
Helena Angel

Hola Alba 22,
La veritat és que encara s'està trebalant per conèixer més de què està fet el líquid que s'expulsa. Et copiarem algunes definicions que podem robar per internet:
Descripció:
El líquid expulsat és descrit com un líquid transparent que sorgeix de
la uretra, de vegades amb força, amb una composició similar a la de les
glàndules de Skene. Les obertures de les glàndules de Skene varien
generalment en grandària d'una dona a una altra, fins al punt que en
algunes dones ha desaparegut. Actualment hi ha poques dones
amb aquesta característica. Si les glàndules de Skene són la causa de
l'ejaculació femenina, això pot explicar l'absència observada d'aquest
fenomen en moltes dones. Malgrat això, moltes dones posseïdores
d'aquestes glàndules no són capaces d'aconseguir l'ejaculació.
Existeixen tècniques per manipular, mitjançant massatges, la zona
vaginal, i aconseguir que es produeixi l'ejaculació.
Segons
algunes teories, durant l'excitació sexual femenina, les glàndules de
Skene produeixen i s'omplen d'un líquid que finalment expulsen durant
l'orgasme, encara que també sol ser expel·lit sense necessitat
d'aconseguir l'orgasme quan les glàndules embassen de fluid i com a
resultat ho deixen fluir a poc a poc. El líquid no és orina, és un
líquid alcalí segregat per les glàndules de Skene.
Font: https://es.wikipedia.org/wiki/
Eyaculaci%C3%B3n_femenina">
Eyaculaci%C3%B3n_femenina
Esperem que això et doni una mica més d'informació ;) pel que fa a si es pot ingerir o no... tot depèn de si vols o no ingerir-ho, però tòxic no sembla que sigui.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat