dubte
hola, estic una mica preocupada perque desde fa uns quants mesos quan pasen un parell de dies d'haver tingut relacions amb la meva parella em surt sang i tinc simptomes d'una infecció d'orina, no entec perq em pasa ja que prenem les mesures necesaries, llavors m'agradaria saber com poder evitar-ho ja que es molt molest i em fa bastant de mal.
Helena Angel

Hola aina,
No estaria de més que fessis una visita al ginecòleg ja que si és una infecció d'orina podria arribar a afectar-te als ronyons i és realment molest i molt dolorós.
El que podries fer si el que detectes és la molèstia uns dies o tot just després de tenir relacions sexuals amb penetració és anar a fer pipí una vegada hagueu acabat. sovint això ajuda que l'uretra netegi el conducte de l'orina i evitem infeccions.
Però com t'hem dit, el millor és que no descartis fer una visita amb el ginecòleg i que et pugui fer un anàlisi d'orina per descartar o confirmar que sigui una infecció d'orina, així ho podràs tractar.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat