Depilacio
Hola,
Tinc uns quants dutbes:
-Amb quin metode es millor depilarse les ingles?
-Per depilarme el "bigoti" amb que ho he de fer o he d'anar a un centre d'estetica?
-Si em depilo les aixelles amb "cuchilla" em creixaran mes gruixuts els pels?
-La "linia de la panxa" amb que me la puc depilar?
Moltes gracies!
Lídia Planas

Hola guapa!
Doncs per a la depilació de les engonals el millor mètode que recomanem és la cera. A Depiline fem servir una cera especial per aquesta zona, que és molt més sensible. Amb la cera aconseguim que el pèl es vagi debilitant de forma progressiva.
Per depilar-te el llavi també et recomanem que ho facis al centre d'estètica. Utilitzem una cera tèbia, també especial i que t'anirà molt bé. D'altra banda, tal com comentes, si et depiles les aixelles amb 'cuchilla' és normal que els pèls et creixin molt més gruixuts i, a més, la maquineta d'afaitar et poc provocar coïssor en aquesta zona.
Finalment la línia de la panxa te la pots depilar. Nosaltres l'anomenem línia biquini i als nostres centres també la depilem. Si ho vols, pots consultar el llistat de centres Depiline a http://depiline.com
">
.
Espero haver-te ajudat a resoldre les teves preguntes.
Aquí estem per qualsevol coseta.
Una abraçada bonica!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.