NO SE COM FER QUE EL UNICEJO EM MARXI.
Hola,
Tinc les celles juntes i no se com fer q no em torni a creixe mes el pel, es que si no cada dos dias m'ho tinc que depilar. Em podeu donar algun concell?
Merci
Lídia Planas

Hola!
De fet, el pèl, si el vas arrencant d'arrel, amb el temps es va debilitant.
Has de tenir en compte que si ho fas amb pinces el pèl es pot tallar, fet que provoca que creixi encara més ràpid. Nosaltres t'aconsellem fer-ho amb cera i fer un últim repàs amb pinces.
Si passes per algun dels nostres centres a fer-te aquest servei et poden aplicar l'ampolleta retardant per tal d'ajudar a debilitar el pèl i allargar el temps entre depilació i depilació.
Et deixem l'enllaç de la nostra web perquè puguis veure quin és el teu centre més proper: http://depiline.com
">
http://depiline.com
">
Una abraçada gran!!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.