ESTIC MASSA CONFUSA😭
hola bon dia, tinc un problema el cual es que jo en tinc novio pero crec que emb sento atraida per una de les meves millors amigues desde fa mesos i no se que fer, vaig estar a punt de deixar al meu novio per ella pero el cas es que a ella no li agrado i es sent atraida per nois , ella no sop res del que emb pasa i emb fa por dir-li per com reaccionarà, ajudeume siusplau nose que fer😞❤️
Laia Sala

Hola bonica,
Crec que hi ha dos aspectes a valorar:
• la relació amb la teva parella.
• l'atracció cap a la teva amiga.
Per com planteges la consulta, tinc la sensació que la teva parella no t'aporta gaire i que no et sents prou compromesa amb la relació. Potser hauries de prendre't uns dies per valorar si seguir amb ell o no, per evitar que us feu més mal, no creus?
Per altra banda, has de decidir si parles amb la teva amiga o no. Declarar-se és un pas important i molt valent perquè implica el risc d'acceptar la reacció de l'altra. Pren-te el temps que necessitis per aclarir els teus sentiments i llavors decideix si parles amb ella directament, si li fas algun tipus d'indirecte o bé si prefereixes oblidar-la i no dir-li res. Totes les opcions són vàlides, has de veure quina s'ajusta a la teva manera de ser ;)
Una abraçada i bon inici de curs!
Laia Sala
@teràpia25