Liarme
Tinc 15 anys i mai m'he liat. Fins fa poc no era cap problema però ara tinc moltes ganes de liarme, a més estic dubtant sobre la meva sexualitat perquè a l'hora de buscar algú per liarme miro tan nois com noies. I a la festa de la meva ciutat em van tocar el cul dos nois i no em va molestar.
Laia Sala

Hola Josep,
Doncs endavant! És fantàstic que estiguis obert a explorar quina és la teva sexualitat. Observa't i ves veient quines són les persones que més t'atrauen, què és el que et crea més atracció i intenta apropar-te a elles...
Liar-se no és cosa d'un dia, a vegades necessites parlar una mica amb la persona per conèixer-la i acabar de decidir si realment t'atrau. Dedica aquest curs a conèixer gent, a saber els seus interessos, a quedar amb ells....  i a analitzar la teva reacció ;) El teu cos ja t'informarà de les persones més atractives ;)
Una abraçada i bon inici de curs!
Laia Sala
@teràpia25