estic confus
Estic entrant en una etapa que no se que fer, , estic canviant emocionalment i tot això, i no se que m'esta pasant, suposu que es perque estic entrant en la pubertat o alguna cosa així, pero es que , es molt extranya aquesta sensació.
tinc 12 anys
Laia Sala

Hola!
Sembla que estàs entrant a l'adolescència! Benvingut! És una etapa, com tu dius, una mica estranya, però també molt divertida i emocionant. Escolta't i intenta escoltar la gent del teu voltant (ells no estan vivint aquests canvis de primera mà i potser et poden guiar quan et vegin massa estrany).
T'aviso que és molt probable que canviis d'estat d'ànim i que a vegades no sabràs endevinar què t'ho ha fet passar! Busca alguna manera de deixar anar els teus sentiments, escriu cançons, escolta música, dibuixa, pinta, balla.... dóna't un espai per deixar-te fluir.
Una abraçada i bon inici de curs!
Laia Sala
@teràpia25