por
Fa bastants dies que vaig conèixer a un noi a distància (són 2 hores per veure'ns o potser menys amb tren però per situació i tot no podem veure'ns cada cap de setmana x exemple) encara no hem quedat però volem quedar per liar-nos i tot.
El meu problema és que tinc por de perdre'l ja que tenir una relació a distància és difícil, ja sé que es basa una relació a distància en la confiança però igualment és difícil. I tinc por de perdre'l la veritat. Ara tinc 15 anys i vu fer ja els 18 per poder anar a veure'l més sobint.
El cas és que tinc molta por de perdre'l pq m'imagino molts cops un futur amb ell. El perdré? Ja sé que depèn de nosaltres i de si seguim mantenint el contacte (que en teoria ho farem) però nose m'agava por i tot. I dir-li que tinc por a perdre'l tampoc vui dir-li jajaja.
Ns q fer. Algun consell podeu donar-me o alguna cosa?
Petons! :)
Laia Sala

Hola Sara,
Crec que estàs massa centrada en el futur i que no valores el present. Ara mateix us agradeu i us agrada passar estones junts (encara que sigui virtualment), doncs endavant! LLavors ja aniràs valorant si aquesta relació et satisfà, si ell és el tipus de persona que vols al costat i si et valora tal com ets! I a partir de tot aquest anàlisi... la relació anirà evolucionant cap a una banda o cap a un altre, i dependrà de tots dos.
Així que centra't en el moment present i valora què t'aporta, les preocupacions pel futur, ja les pensaràs en un futur ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25