Tinc problemes d'autoestima
Desque ho vaig deixar amb el noi amb qui estava de rollo (aquest juny) que tinc problemes d'autoestima: no m'agrado físicament i no confío en mi mateixa. Aquest fet m'ha provocat que em costi confiar amb els nois i tinc por de començar algún tipus de relació amb ells.
Què puc fer per millorar-ho?
Laia Sala

Hola!
Em sorprèn que la tota la teva seguretat depengui d'una persona amb qui has estat de "lio". Què en pensa la teva família? i les teves amigues què et diuen?
A vegades donem molta importància a un fet i ens oblidem de totes les altres.
Et proposo un repte: durant aquest trimestre no et fixis en altres nois, no busquis parella ni lios, intenta centrar-te únicament en tu, en conèixer-te a tu mateixa i buscar quines coses et fan feliç. És a dir, descobreix-te:
• quines són les 3 coses que t'agraden més de tu mateixa
• quines 3 habilitats tens?
• quines són les 3 parts del cos que més t'agraden de tu
• quines són les teves aficions preferides?
• Coneix 3 persones interessants
• Fes una llista de 3 coses que t'agradaria fer i compleix-la
I a partir de Nadal en tornem a parlar ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25