Soletat
Hola, ultimament només faig que adonar-me que em quedo sol. Ja no tinc amics de veritat, els pocs que tinc em reemplaçen de seguida que poden, crec q els soc un passatemps mes q un amic. Ja no se que fer, molts senriuen de mi, estic fart de veure com amics meus van amb "canis" q no els volen mentres jo faria de tot per ells. Ns que hauria de fer, sou psicologues i en sabreu mes q jo, pero coses tipiques com "busca gent nova" o algo aixi no em serveix... estic provant bastant de tot, pero crec q ja no té solució.
Laia Sala

Hola!
Tinc la sensació que estàs tan centrat en aquest aspecte que no et deixa veure altres persones o altres reaccions. És a dir, com que et fixes tant en com es comporten certs "amics" teus, no t'adones de com es comporten altres amics o coneguts que tens.
Quan nosaltres proposem conèixer gent nova ho fem per obrir una mica la xarxa social. No és saludable quedar-se únicament dins un grup d'amistat, la varietat ens enriqueix i si provenen de diferents àmbits i tenim diferents grups, molt millor! Perquè ens permet veure diferents aspectes de nosaltres mateixos. La meva proposta per tu és que busquis algun esplai, grup esportiu, entitat o associació on et puguis apuntar i t'interessi el tema. Per exemple a diables, xaranga, escoltes, bàsquet, centre excursionista, festa major jove, castellers, geganters... així tindràs un espai on poder-te reunir amb altres persones i veuràs com t'accepten tal com ets!
No canviis per agradar als altres, els únics canvis permanents són aquells que fem per estar millors amb un mateix! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25