Un amor d'estiu ...
Mira a mi m'agrada un noi , el vaig coneixer fa mes de cuatre mesos i bueno , ell es més gran que jo . Em va obrir un dia per l'instagram i vam anar parlant , ell es molt carinyos amb totes les noies i bueno al principi era carinyos amb mi , fins que va deixar de ser-ho . Jo el notava molt raro pero ell em deia que no li pasava res fins que un dia em va dir que no volia arribar al punt de tontejar amb mi , i em vaig enfadar tant que no li vaig dir que aqui s'havia acabat tot , i que m'havia ilusionat , i em va bloquejar . Ara cada cop que veig les seves fotos m'enrecordo d'ell i no m'el trec del cap . Estic dia i nit mirant haviam si em parla . Que faig ?
Laia Sala

Hola Claudia,
Doncs hauràs d'acceptar la seva decisió encara que no hi estiguis d'acord o fins i tot que no l'entenguis.
Ell ara mateix no vol tenir cap relació amb tu, i t'ho ha fet saber, així que hauràs de respectar-lo. No pots obligar-lo a parlar amb tu, ni mantenir contacte si ell no vol. Intenta acceptar-ho i comença a posar distàncies:
• distància FÍSICA - evita veure'l tant com puguis.
• distància VIRTUAL - deixa de seguir-lo a les xarxes socials i mirar les seves publicacions. Si no vols eliminar-lo, busca l'opció que no t'aparegui com a notícia al teu mur.
• distància MENTAL - és la més complicada i la que requereix més temps. Quan notis que estàs pensant en ell, ràpidament torna a posar el focus en tu. Centra totes les teves energies en cuidar-te i buscar activitats que et facin estar bé. Passa estones amb la teva família, diverteix-te amb les teves amigues i aficiona't a alguna cosa.
• distància EMOCIONAL - veuràs que amb una mica de temps i posant aquestes distàncies, seràs capaç de pensar en ell sense que et faci mal... Serà una part de la teva vida però no sentiràs dolor.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25