Alguna vegada sentiré alguna cosa pero algu?
Holaaaa!!!
A veure, jo ja no ser que fer amb el tema de l'amor. Mai he tingut cap relacio seria, i no se el que es sent. M'agradaría probarlo alguna vegada. Tinc molts amics i sempre estic acompanyada, pero hi ha vegades que necesito un petonet, una abrazada, una caricia, d'aquella persona que estimes. Pero es que despres em fixo en tots els tios que conec, i sincerament no coneixo a ningu k valgui la pena. Si está bonisim, es massa cregut i un puto xulo, pero si et compren, es porta be amb tú, et protegéix... no es el teu prototip y nomes el vols com un amic. I de debo que m'encantaria estar en una relacio pero no trobu a ningu adient a mi. Que hauria de fer? Hauria de continuar aixi fina que trobes al tío adient? Ho hauria de començar a buscar a algu? Dona'm algún consell siusplau.
Laia Sala

Hola Morenita08,
Està bé que et plantegis què és important per tu en una relació i que a partir d'aquí valoris les persones que tens al voltant. Si no hi ha cap persona que et faci sentir estimada, acceptada i desitjada... potser és que encara no l'has conegut.
No t'has de forçar a tenir una relació amb algú "perquè toca", ja que no la viuràs tant intensament ni tampoc serà de veritat. Dona't un temps per conèixer gent, per sentir atracció cap a certes persones i, sobretot, per passar estones amb elles i ja notaràs quines persones et desperten curiositat (i tindràs ganes de parlar-hi més) i quines no...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25