Hauria de deixar al meu novio?
Porto un mes amb un noi que conec desde fa temps, la cosa es que no se si hauria de deixarlo ja que ell és millor que jo en tot, y el meu cos encara no esta desenvolupat... no se que en pensa ell, però la gent també ho diu, ell es diu Carles y té un any més que jo. La gent diu "no t'el mereixes"
Laia Sala

Hola Síndria,
I ell què en pensa de tot plegat? De veritat que deixaràs que "els altres" influeixin en la teva relació de parella?
Una relació de parella ha de potenciar l'autoestima, el sentir-se còmode amb l'altre i, sobretot acceptat. A més, implica que cada persona LLIUREMENT decideix amb qui vol estar. Si tu l'has escollit a ell i ell t'ha escollit a tu, per què vols trencar aquesta relació?
El que em preocupa és aquest menyspreu cap a tu i cap al teu cos. És molt bonic que vegis que la teva parella té qualitats, però això no pot tapar les teves! Tu també tens moltes qualitats i les has de conèixer. Dedica't uns dies a demanar al teu voltant quines són les teves virtuts i també intenta pensar-hi tu sola! Veuràs que apareixaran aspectes que ni tu mateixa n'eres conscient!
Per altra banda, pel que fa al desenvolupament del cos, cadascú va al seu ritme i això no et fa ni més ni menys atractiu. El nostre cos es va desenvolupant i canviant al llarg de la vida, així que... hauràs d'aprendre a estimar-lo, no creus? o vols estar renegant del teu cos tota la vida?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25