No em comprenc
Bones, soc un adolescent de 16 anys i bueno m'agradaria una mica d'ajuda per compendrem sentimentalment. Abans de res, soc homosexual, desde fa moltissim que ho se, i ja he sortit de l'armari amb tothom i durant un temps estat amb varis nois. El meu 'problema' es que quan a mi m'agrada un noi pues quedo amb ell, parlem molt, i quan aconsegueixo agradar-los les meus sentiments fan via en marxar i ja no m'agrada aquella persona. I no es que sigui 1 o 2. Sino tots els tius que m'han agradat, que he aconseguit el que volia, perdo totalment l'i nteres. M'agradaria compendre el que passa, no nomes per mi mateix sino per els altres que quan 'els deixo', alguns ho passen molt malament. Faig veure amb els amics que es perque els utilizo com clinex pero en veritat no m'agrada aixo. Pot ser el meu cervell inconcientment acepta que per mi son clinex pero no m'agrada...
Laia Sala

Hola!
Des d'aquí és molt difícil endevinar què et passa pel cap i donar-te una resposta a això que estàs vivint. Sembla (pel que expliques) que els nois que t'atrauen no deixen de ser "un repte" per tu. És a dir, que tu mateix et proposes "enamorar-los" i, per tant, quan ho has aconseguit, perden l'interès per tu.
La nostra recomanació és que intentis conèixer les persones, buscar quines habilitats tenen, quines coses teniu en comú, què t'agrada d'aquesta persona. Intenta formar-te una llista amb els valors i característiques que t'agraden en una persona.
Potser així et serà més fàcil de comprovar si aquesta persona que estàs coneixent, cumpleix amb els teus requisits.
Per altra banda, t'has plantejat si ara et ve de gust una parella estable? Potser només et ve de gust conèixer diferents persones i tenir-hi algun rotllo sense cap més compromís. Pensa en si és aquesta la teva situació i si és així, intenta ser clar amb la resta de nois. Ells mereixen que siguis honest amb les teves intencions (i si les accepten, fantàstic i si no les accepten... doncs a acceptar-ho).
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25