No serveixo per res...
Fa un temps que em sento inútil, sento que no serveixo per res i que no sóc una bona persona, ni una bona amiga. Intento ajudar a les persones i no puc. Amigues que em demanen consell i les intento ajudar i em diuen que és igual, que ja demanaran ajuda a algú altre. No puc més. Cada dia em sento pitjor, sense res pel que lluitar, sense ganes d'aixecar-me i penso que si no faig servei a ningú no cal que estigui aquí.
Laia Sala

Hola bonica,
Si intentes ajudar a les persones segur que ets una gran persona, no en tinc cap dubte. A vegades necessitem ajudar als altres per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos, però saps què passa? Que si no estem bé amb nosaltres mateixos és molt difícil ajudar als altres, ja que tenim molt poca energia vital.
M'agradaria que fessis un petit repte:
• Escriu cada dia una cosa bonica que hagis viscut (una escena al mig del carrer, una paraula amable, uns deures ben fets, una felicitació, una abraçada...)
• Guarda-ho en un petit pot
• Al cap d'una setmana, obre el pot i repassa aquests moments, torna'ls a llegir i a reviure'ls.
• Continua fent aquest petit exercici durant 21 dies seguits (no te'n saltis cap!) i quan acabis fes un petit mural d'aquests moments. Són els moments que et donen energia!
Aquest exercici serveix per canviar la nostra percepció i posar-nos unes ulleres més positives i més centrades en l'agraïment cap als bons moments.
I un últim apunt: per què no deixes que siguin els teus amics els que t'ajuden a tu? ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25