No m'he liat
Hola!
Tinc 16 anys i del meu grup d'amigues sóc l'única que encara no s'ha liat amb cap noi. Sempre que em pregunten si em molesta contesto que m'és igual, però en el fons m'importa. Se que no m'hauria de preocupar per aquest tema i que tot arriba quan menys t'ho esperes però sincerament començo a pensar que no soc prou guapa per a cap noi i que ningú voldrà tenir res amb mi.
Gràcies, un petó
Laia Sala

Hola!
Ja et pots treure aquestes històries del cap! Tots anem a diferents ritmes i el nostre cos ens avisa quan està preparat per fer cada pas. És important que aprenguem a escoltar-lo ;)
Segurament per tu és molt important la persona amb qui et facis un petó. No tens ganes que sigui qualsevol sinó que estàs esperant algú "especial" i ja et dic jo que no és fàcil de trobar!
Per tant, continua amb aquests valors i dóna't un temps per conèixer nois i noies, per interessar-te per ells i per saber com veuen el món. Parla-hi i explica quins somnis tens i què t'agradaria viure... Només a partir de les paraules neix un interès profund cap a una persona (que crec que és el que busques). Llavors ja sentiràs que tu mateixa tens ganes de saber més d'aquesta persona, d'apropar-t'hi i de tenir-hi un contacte més íntim (el teu cos t'ho dirà). Així que, disfruta ara de la teva situació, deixa que flueixin les amistats i dóna't un respir (no t'atabalis pel tema). Una persona especial com tu, necessita trobar algú especial també ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25