Depilació
Hola!!
Vaig començar a depilar-me ja de ven petita (ja que em vaig desarrollar molt aviat) el cas es que sempre he utilitzat la cera sense problema, pero ara la zona de les axelles y engonalls s'hem queda molt irritat. La meva mare em va regalar la máquina aquesta que arranca, i per les cames em va perfecte, pero en les axelles y engonalls no soporto el dolor. Que puc fer per depilarme sense fer-me tan mal? La meva mare diu que al 18 en regalará el láser, pero no se que fer ara.
Moltes gracies per llegir-me.
Lídia Planas

Hola bonica!
Per a zones tan sensibles, com són les aixelles o els engonals, recomanem la depilació amb cera. El problema de la màquina o la cutxilla és que el pèl surt ràpidament i s'ha d'estar repassant molt la zona, la qual cosa fa que s'irriti i fins i tot puguin surtir granets.
La depilació amb cera, sobretot en aquestes parts del cos, és una opció molt bona, ja que s'elimina el pèl des de l'arrel i, per tant, tarda més temps a sortir. A més, també creix més suau i més fi, de manera que depilar-se és cada cop menys molest.
Amb la fotodepilació aconseguim anar eliminant el pèl de forma progressiva. És un tractament perfecte per començar a fer-lo a la tardor. Normalment es recomana que siguis major d'edat, perquè com el creixement del pèl és una tema hormonal, els resultats són molt millors quan ja s'ha completat aquest procés.
Moltes gràcies a tu per escriure'ns!
Una abraçada!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.