ulleres
Bones!
La veritat es que no se com començar, i no em vull enrotllar, per tant, aniré al gra!
Quan em miro al mirall just després d'haver-me llevat, un dia que he dormit poc, tinc unes ulleres horroroses.
No m'agraden gens, i m'agradaria que em poguéssiu dir algun producte en concret per poder dissimular-les una mica.
(i no cal que em digueu que dormir les hores necessaries és essencial, eh? ;-) ja ho sé, però no sempre és possible!)
Una abraçada, i moltes gràcies!
Ana Valero

Hola guapa,
Per al tractament de les ulleres a nivell cosmètic convé utilitzar, tan al matí com a la nit, una crema hidratant específica per al contorn d'ulls (n'hi ha de diferents marques) que t'ajudarà a descongestionar i cuidar la zona. Una altra solució és fer servir correctors, que t'aniran molt bé a l'hora d'atenuar les ulleres. De correctors n'hi ha de diferents tonalitats en funció del color de la teva pell.
Si tens la pell molt blanca t'anirá bé un corrector clar; a les cares més 'rosades' els escau la gamma de roses i a les noies que tenen la pell morena els va bé la tonalitat de beixos. Per aplicar-los de forma correcta primer has de netejar bé la pell amb una crema hidratant, després posar el corrector amb uns copets suaus i, finalment, difuminar amb una esponja en direcció de fora cap endins. Els correctors es poden fer servir sols o amb el maquillatge, sempre procurant que es fonguin amb la pell.
Bé, espero haver-te ajudat. Per cert. No volem ser 'pesats' :-) però sí que és important dormir una mitjana de 7-8 al hores al dia i portar una dieta saludable.
Una abraçada gran!
Ana.
Ana Valero
Titulada en Grau Superior d’Estètica i Imatge Personal.
Docent impartint classes en acadèmies privades. Especialitzada en massatges i cosmetologia.