QUE EM RECOMENEU?
Hola, primer de tot agraÏr la feina que feu.
Tinc un dubte.Des de fa dos anys em depilo, el primer any ho vaig fer-ho amb cutxilla i aquest amb cera.
Em vull comprar aquella màquina que diuen que va tant be, pero el que no se es que si sera milor o no que la cera.Tardare mes dies a haver-me depilar?Els pèls seràn més gruixuts?Em poden sortir granets?
QUE EM RECOMANEU?
ignora faltes
Lídia Planas

Hola guapa!
Moltes gràcies pels teus agraïments. Ens fa feliç saber que els nostres consells t'ajuden.
Sobre el tema que ens demanes de la depilació, la meva recomanació és que segueixis depilant-te amb cera ja que, a través d'aquest mètode, el pèl s'anirà debilitant mica en mica i la depilació et durarà més temps. En canvi, amb la cutxilla els pèls surten més aviat i més gruixuts, i a més en algunes zones et poden sortir granets.
Una altra opció per depilar-te és la fotodepilació, amb la qual el pèl es va eliminant de forma progressiva, després de fer més o menys unes 10 sessions, el pèl s'elimina un 90%. És un tractament perfecte per a començar a fer-lo a la tardor. Per fer-te la fotodepilació recomanem que siguis major d'edat perquè com que el creixement del pèl és un tema hormonal té millors resultats si ja estàs més estable.
Una abraçada bonica!
Lídia.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.