quina crema em recomaneu?
Des de fa mig any utilitzo la pastilla SEBAMED per netejar-me la cara desprès de dutxar-me i abans d' anar a dormir em fico arbre de té a els llocs on tinc grans de la cara.No es que tingui gaires grans, hi es per ixo que vulll evitar els més possibles.
Quina crema en recomenaríeu o quin tractament?
Lídia Planas

Hola bonica,
En primer lloc pel què em comentes que estàs utilitzant per netejar-te la cara, imagino que tens la pell més aviat grassa. D'entrada doncs et recomanaria una crema que sigui reguladora de la grassa i oilfree. Es tracta de cremes que estan especialment indicades per a pells grasses o que tenen tendència a l'acné. Com que no contenen agents grassos eviten que els porus es taponin i que surtin els molestos granets.
El tractament més adequat per mantenir la pell neta i cuidada és la higiene facial, ja que evitem que surtin o s'infectin els granets. Per al teu tipus de pell també t'anirien molt bé les mascaretes d'argila purificant, que pots fer-te un cop a la setmana.
Qualsevol altra consulta en què et puguem ajudar, ho farem encantats.
Una abraçada guapa!
Lídia.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.