Ginecòleg
Hola, fa poc que ho vaig fer per primer cop amb un noi, i ara la meva mare vol que vagi al ginecòleg a fer-me una revisió perquè no hi he anat mai. Els meus pares són super religiosos i no els hi puc dir que ho he fet amb un noi perquè sino hem matarien.
Els pares entren a la consulta mentres el ginecòleg et mira i et fa preguntes?
El ginecòleg et pot veure si has tingut relacions sexuals no? I si ho veu ho diu davant dels pares?
Esque tinc la sensació de que m'ho preguntara davant d'ells i no els hi puc diu que siiii!
GRAAACIES!
Mariona Busto

Hola Flower!!
Si tu no ho vols, els teus pares no tenen per què entrar amb tu a la consulta en el moment de l'exploració i quan el metge obri el teu historial mèdic. El que parleu entre vosaltres és confidencial, sempre que no hi hagi quelcom que afecti la teva salut, i com ets menor d'edat, hauria de comentar-ho amb els teus pares. Així que pots estar tranquil·la!
Pensa que el ginecòleg no pot saber si has mantingut relacions sexuals, si no ets tu que li dius, ja que encara que el trencament de l'himen sigui un indicador, l'himen pot trencar-se d'altres maneres sense que hagi estat per la penetració. Això sí, és important que siguis sincera amb el ginecòleg i li comentis que ja has iniciat la teva activitat sexual perquè ho tingui en compte.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat