confos, sortir del armari i com enamorar a un noi?
Fa uns anys que vaig descobrir la homosexualitat del me cosi, i vam tindre una historia de inscesto que em va fer obrir els ulls. Desde llabors, que tenim molta confiança, i tot, pero cada da em sento mes bi (ja que jo em sento bi).
No se com sortir del armari, cosa que em provoca un problema ja que em van fer bulling de petit.
Ademes, m'agrada el meu millor amic, ja li he dit, pero ell em va dir que ell de moment nonera bi (molt menys gay), pero cada dia em tira mes la canya i crec que sortir amb ell seria un bon pas per sortir del armari. El problema es que i si lo unic que fa es descobrir-se, ja que em va dir potse, no se si esta jugant amb mi per saber si es bi, si vol algo o mno, em sento molt perdut, tinc ganes de sortir amb ell, es lo que mes vuy en aquest mon, mataria per estar alseu costat per el este de la meva vida.
Aixi que aquet es el problema (els).
Helena Angel

Hola TheOther,
En primer lloc per a resoldre dubtes sobre orientació sexual, homosexualitat o bisexualitat et recomanem que seguissis la http://www.gabrieljmartin.com/
" target="_blank">web i el https://www.youtube.com/user/
GabrielJ1971" target="_blank">canal de Youtube de Gabriel J. Martin.
Pel
que fa a la situació amb el teu amic, nosaltres no podem saber si ell
vol només experimentar o si vol quelcom més. Si tu realment sents tant
per ell, potser una "aventura" no t'agradaria, però això has de
valorar-ho tu. Valora en funció al que creus que et faria sentir menys
dolor.
D'altra banda, que ell et tiri la canya, potser només és
un joc o potser realment no sap què sent per tu. Parla amb ell i fes-li
saber que per a tu, els seus comentaris no són un joc. Potser si parleu
acabes entenent què sent ell realment.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat