masturbacio femenina
hola bon dia, priemr de tot dir que agraeixo molt la vostra feia.
soc una noia i m'agradaria saber unes quantes coses en relacio amb el sexe:
1.com em puc mastrubar de tal manera que em dongui MOLT de plaer. em podrieu dir objectes o coses amb les quals puc fer-ho?
2. com se quan estic tenint un orgasme?
3. com se que m'he corregut?
4. si faig una palla a la meva parella, es corra, i despres posem el condo per fer-ho, hi ha risc d'embaras?
motes gracies per la vostra ajuda :)
Mariona Busto

Hola Lb00!
En primer lloc moltes gràcies pels teus comentaris, ens alegra saber que la nostra feina us és d'utilitat.
Anem per parts:
1. Doncs no hi ha una única manera de masturbar-se per obtenir molt plaer. Has de descobrir què t'agrada a tu i com t'agrada estimular-te. La nostra recomanació és que primer de tot observis els teus genitals i el teu cos, que et familiaritzis amb ell. Localitza cada part i creat un mapa mental del teu cos. Després mou-te des de la curiositat i vés descobrint sensacions. Recorda que el clítoris serveix única i exclusivament per produir plaer. El millor objecte per començar són les teves mans ;) No oblidis també que el gran òrgan sexual és el nostre cervell i per tant és important està connectada amb allò que estàs fent, amb pensaments que t'excitin, etc.
2. Doncs només tu pots saber si has tingut un orgasme o no. L'orgasme és una sensació subjectiva de molt plaer que se sent a la zona genital, com unes petites contraccions que són molt plaents.
3. No totes les noies quan arriben a l'orgasme ejaculen, si és a això al que et refereixes quan dius "com sé que m'he corregut". Si tens una ejaculació femenina, ho notaràs perquè la zona quedarà mullada, com si t'haguessis fet pipí, però tranquil·la perquè si et passa el que surt no és pipí.
4. Si manteniu relacions sexuals amb preservatiu des del començament i fins al final, i feu servir correctament el preservatiu comprovant que no s'hagi trencat un cop heu acabat, podeu estar tranquils perquè és un mètode segur. De totes maneres, si abans us masturbeu i ell ejacula, vigileu que el semen no vagi a la teva vagina per evitar riscos innecessaris.
Esperem haver respost als teus dubtes ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat