Força
Hola crec que estic una mica prima i m'agradaria posar-me forta sé que no te res a veure amb el pes però si et poses forta aumentes de pes no?
M'agradaria que em digessiu alguns exercisis o algo per la tableta i els braços especialment, perquè noto que 3stic molt fluixa. I sempre dic quan arrivia a casa faré tres fleccions i mai les faig.
Alba Garcia

Hola bonica!
Com dius, moltes vegades el nostre pes està relacionat amb la massa muscular que tenim. Si exercitem els músculs del nostre cos, això farà que augmentin i segurament influirà en que pujarem una mica de pes. Por el cos humà no són matemàtiques! Cada persona té una constitució i és d'una manera i hem d'aprendre a acceptar-nos tal i com som!
Els companys i les companyes de redacció d'adolescents.cat moltes vegades publiquen noticies amb exercicis com els que demanes! Et deixo un parell d'enllaços:
Abdominals:
http://www.adolescents.cat/noticia/33253/exercicis/molt/senzills/aconseguir/saludablement/panxa/plana
">
http://www.adolescents.cat/noticia/26958/exercicis/tenir/bons/abdominals/nom/minuts
">
Braços:
http://www.adolescents.cat/noticia/24886/exercicis/pots/fer/casa/tenir/bracos/tonificats
">
http://www.adolescents.cat/noticia/12387/exercicis/tonificar/bracos
">
Si dius que et costa mantenir la rutina d'esport, és important que busquis coses que t'agradin i et motivin! Pots buscar activitats en grup, o algun tipus de ball, o d'esport que creguis que et pot agradar! Al final l'esport porta molts beneficis, però sobretot pel nostre estat d'ànim si gaudim fent-lo. Si ho fem "per obligació" ens costarà més de posar-nos-hi i ja que estem, passem-nos-ho bé no?
Gràcies per escriure al consultori!
Un petonet!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org