virginitat (03/10/17)
Hola Adolescents.cat!
M'agradaria si em podeu ajudar
Porto 6 mesos amb el meu novio, jo me l'estimo molt i ell a mi, ens veiem poquet perque amb les classes és dificil i quedem cada dos setmanes o així. Els meus pares diuen que sóc molt jove per tenir nóvio ( i encara més per tenir relacions) apart em diuen que com que ell és bastant espanyol i jo indepe no ens entendrem i que es millor que no arribem més enllà "d'amiguets".
El meu nóvio i jo tenim ganes de ferho però apart de que tinc por de que el condó es peti ( es una por que tinc des de sempre) i que com que els meus pares no volen que ho fagi no els hi podré explicar tinc por de ferho.
Em podeu ajudar siusplau? vaig molt perduda
Merci
Mariona Busto

Hola mariacgg!
El preservatiu, si es fa servir correctament durant tota la relació sexual, és un mètode anticonceptiu segur. Té una eficàcia del 98-99%. Així doncs, si l'utilitzeu bé, podeu estar tranquils.
El tema important és que tots dos us sentiu preparats i segurs per fer un pas tan important. Pensa que no hi ha presses, i tampoc cal córrer i anar directament a la penetració. Si teniu ganes de compartir la vostra sexualitat, aneu a poc a poc, descobrint de mica en mica el vostre cos, des de la curiositat i sense pressions.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat