Molts regla
Hola, tinc un problema, sangro moltíssim (però molt) quan tinc la regla i em fa bastant mal. El que necessito saber és como ho puc fer per no tacar-me quan estic a clase o quan dormo perquè ho passo fatal i estic tot el dia i tota la nit neguitosa i preguntant-me si m’he tacat.
Gràcies!
Mariona Busto

Hola SCC!
Si fas servir tampons, et recomanem que facis servir els de major absorció i que te'ls canviïs sovint. Al mateix temps que portes el tampó, i en aquells dies on el sagnant és més abundant, pots posar-te també una compresa o salvaslip, així tens "doble" protecció. A les nits, pots utilitzar compreses de nit, que són més grans i cobreixen més la zona.
Si no has anat mai el ginecòleg, no estaria de més fer una primera visita, per tal de comentar-li aquests sagnats tan abundants que tens quan estàs amb la menstruació, per tal que pugui determinar si tot està correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat