Carta 'gràcies a tu'
Hola Carlota! Sóc la nena que va enviar la carta anterior de 'gracies a tu'. Hi he escrit tres comentaris contestant el que em vas enviar però no sé si ho has rebut.
Era per dir-te que com em vas preguntar si podies publicar la carta sense el nom, tens tot el meu permís, a més a més, m'agradaria anar un dia a l'ACAB per parlar amb tu...però no sé com dir-li a mà mare, i cada dia se'm fa més díficil.
Espero la teva resposta.
Moltes gràcies!
Ainhoa
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Quina il•lusió la teva resposta. Moltes gràcies per donar-me permís per ensenyar la teva carta.
Entenc que et faci vergonya o por parlar amb la teva mare, però jo crec que estàs sent molt valenta.
Moltes vegades ens fa por explicar alguna cosa als pares, pensem que s'enfadaran però en realitat estic segura que es preocuparà però estarà orgullosa de que li diguis. Jo li diria que vols parlar amb ella però sinó et pot anar molt bé escriure-li una carta .
Quan ens fa vergonya és molt útil. Després pots parlar-ho amb ella i dir-li que t'agradaria rebre ajuda i que has escrit aquí. I aleshores podeu trucar per demanar hora amb mi.
Què et sembla?
Jo t'animo a fer-ho, pensa lo cansada que estàs de patir i que a prop tens que se't pugui ajudar. Sé que és difícil però també ser que ho pots fer i confio molt amb tu.
Et recordo la pàgina web (www.acab.org) i el telèfon  ( 93-4549109)
Espero la teva resposta ben aviat.
Una abraçada molt gran!
Carlota López Ballestar
Psicòloga