Morenaaaa
Hola!!
Primer de tot m'encanta tot el que feu, segiu així!!!
Jo sóc una noia de pell molt blanca (literalment semblo un fantasma) i m'agradaría estar més morena. Com ho puc fer si l'estiu ja s'ha acabat i no fa sol???
Gràcies!!
Lídia Planas

Hola guapa,
Moltes gràcies pels teus comentaris. Ens alegra saber-ho.
Un cop passat l'estiu, una de les possibilitats que tens per agafar color són les sessions de solàrium, que pots fer en qualsevol centre d'estètica, a través de l'exposició a rajos UVA. Les sessions es fan amb equips estètics d'última generació per assegurar-te un bronzejat segur i rápid.
D'altra banda, la pell es bronzeja gràcies a la melanina, un pigment que es troba en algunes cèl·lules del nostre cos i que és el responsable del seu color. Per estimular la seva producció pots menjar, per exemple, alguns aliments com la pastanaga, la síndria, el tomàquet, el peix blau o els fruits secs.
Als nostres centres Depiline pots fer una sessió d'UVA per 3,90 €. També es fan abonaments de 10 i 20 sessions.
Una abraçada i espero que puguis anar prenent color!
Lídia
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.