Cutis gras
Tinc una consulta:
Tinc un cutis gras i em surten bastants granets.
Com puc fer q no em surtin tants grans? Com puc eliminar la grassa de la cara? Es poden eliminar els grans un cop ja han sortit?
Moltes gràcies i un petonet.
Lídia Planas

Hola guapa,
En el cas d'un cutis gras i amb força granets, el consell que et donaria és que et fessis una higiene facial, a mans d'una professional, per eliminar impureses. Una neteja és fonamental per mantenir una pell ben neta.
Per evitar que et surtin tants granets és molt important seguir un ritual de bellesa diari: començant amb un bon netejador, un tònic i una mascareta (que et pots fer un parell de cops a la setmana), i que et seran molt útils per tenir una pell saludable. També és fonamental que utilitzis una crema adecuada al teu tipus de pell, en aquest cas grassa.
Si tens molts granets, també és fonamental que no te'ls toquis, és a dir, que no te'ls remenis amb els dits, ja que corres el perill de que la zona encara s'infecti més. Aquests són alguns dels consells que et podem donar a nivell estètic. Si els grans anessin a més, aleshores et recomanaríem la visita a un dermatòleg.
Moltes gràcies per confiar en nosaltres.
Una abraçada bonica.
Lídia.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.