EL COS
Hola, tinc 14 anys i he llegit una consulta en la que dieue que és normal que un cos de dona no tingui una panxa plana. Però llavors, això vol dir que si fas exercicis per reduir el ventre i tal, no serveixen per res, que el cos no es pot moldejar així com així?
Gràcies.
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
No podem parlar del cos de la dona com un únic cos, perquè cada dona té un cos diferent, som absolutament diverses i per això el que serveix per una no serveix per l’altre.
Hi ha noies, que per la seva predisposició genètica, tendeixen a acumular poc greix a la panxa. En canvi, n’hi ha altres que n’acumulen més que en altres llocs.
Com tu molt bé has dit, cap dona (ni home) pot moldejar com vulgui el seu cos. Si que podem fer esport i treballar certes parts del cos, però mai pensant que aconseguirem el cos ideal, o el que ens agradaria. Això és impossible!
Quan fas exercicis de ventre, i per tant abdominals, el que fas és això, muscular més aquella zona, però no tenir una panxa 100% plana, com les de les revistes. Allò només ho aconseguirem amb photoshop ;)
Espero haver-te respòs.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga