Em preocupa el meu novio
Hola! Ja fa uns dies el meu novio està com molt rallat amb el món, osigui, té moltes baralles amb els seus pares, va haver d'anar-se'n de l'institut perq tenia moltes ganes de plorar, quan li faig alguna broma s'ho pren malament.... Jo ho passo molt malament perq no vull q ho passi malament.Crec q li pot influir una mica q té una amiga q li fan bullyng llavors a ell no li senta bé, i també una coneguda ho està passant malament i s'auto lesiona i llavors sempre li envia al meu novio textos molt suicides i ell no pot més.Ajuda siusplau, moltíssimes gracies.
Laia Sala

Hola!
És natural que estiguis preocupada per la teva parella, però et diré una cosa: ell no pot aguantar tota aquesta pressió. Si aquestes persones estan malament, i ho parlen amb ell i es desfoguen, fantàstic! Però hi ha altres persones que s'han de fer càrrec de la situació. És important que parli amb els tutors o professores de la noia a qui fan bullying i també que avisi als pares de la noia que està fent autolesions. Sé que al principi sembla que estàs traïnt la confiança dels amics, però és l'única manera que comenci a canviar la seva realitat.
Anima'l i fes-li costat!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25