Cabell de colors
Hola!!
Estic obsessionada amb els colors “fantasia” i pastís. M’agradaria tenyir-me el cabell d’aquests colors però no vull fer-lo malbé perquè el tinc molt cuidat... tampoc vull tenir que decolorar-lo ja que sóc morena
Que em recomaneu que faci??
Moltes gràcies!!
Sabina Vilagrasa

Hola guapa,
Ens comentes que no vols decoloració, però per aconseguir el color fantasia que t'agrada sí que seria necessària. Per tant és 'difícil' donar-te un consell per fer aquesta tonalitat sense haver de tenyir abans.
Tot i així una opció que et podem proposar, que no inclou tenyir, seria posar-te unes extensions amb els tons de color que vols i fer un efecte Balayage o Babylight, buscant un estil ben atrevit. D'aquesta manera aconseguirem que:
- El teu cabell mai es veurà exposat a tècniques agressives, perquè el cabell de l'extensió ja està tractat.
- Mai perdrà el reflex de color.
- Les extensions són reutilitzables i amb un bon manteniment pots tenir cabells de colors per a molts mesos.
Una abraçada bonica!
Sabina.
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.