Grans
Hola primer de tot dir-vos que moltes gracies pel que feu!
Des de que vaig començar l'institut que em surtem molts grans a la cara, sobretot per la fron i a la barbeta i he probat, moltes cremes, pero no em marxen. Em podrieu dir algun consell perque marxin i no m'en surtim més?
Gracies!
Lídia Planas

Hola guapa!
En primer lloc, moltes gràcies per les teves paraules. A nosaltres també ens animen! :-)
Quan comencen a sortir els granets, el més important és mantenir una bona higiene de la zona perquè no s'infecti. Cal netejar la pell amb un sabó especial, també pots posar-te una mascareta, un cop a la setmana, i aplicar-hi algun cosmètic que eviti la sortida de grans. Una altra recomanació és que et facis una higiene facial professional, que t'anirá molt bé per deixar la pell ben neta.
També és molt important que no et remenis massa les zones on t'han sortit els granets per evitar marques, infeccions,...Si veus que els grans van en augment també et recomanem que visitis un dermatòleg, per poder tractar el cas de forma més personalitzada.
Una abraçada!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.