Espinilles i punts negres
Hola, os explico jeje:
Fa uns anys que tenia un granet de tant en tant i no molestaba gaire però desde que em va venir la menstruació fa 6 mesos m'han començat a sortir espinilles per tota la cara i punts negres per tota la zona del nas... M'es molt molest i no se si hi ha formes de treurels, tinc una crema exfoliant de clinique i un sabò pero no em fa gairabé res... voldria preguntar si hi ha alguna forma de treuremels ja que tinc obsessio per petarmels i de vegades em faig ferida perque mels peto malament... i tambe visualment ni magrada gens i no em se maquillar per tant no se taparlos
Siusplau ... algun remei???
Gràcies per la vostra feina
Un petò 😃
Lídia Planas

Hola guapa,
En primer lloc és molt important que tu mateixa no intentis treure't els grans, ja que aconseguiràs l'efecte contrari, si te'ls toques amb les mans els porus es poden infectar, no els eliminaràs correctament i els granets se't poden reproduir.
Per tractar els grans i els punts negres de forma correcta és molt important dur a terme una correcta higiene facial cada dia, al matí i a la nit abans d'anar a dormir. Et recomano que la facis amb un sabó i amb un tònic especial per al teu tipus de pell. És a dir, és vital acostumar-se a tenir un ritual de bellesa diari, amb el qual aconseguiràs una pell més sana. A la nit, encara que a vegades ens pugui fer mandra, és fonamental anar-se'n a dormir amb la cara ben neta.
I com et dèiem per treure't els punts negres el més recomanable és posar-te a mans d'un/a professional de l'estètica i demanar que et facin una neteja facial, un tractament de bellesa que també inclou l'extracció dels punts negres.
Pel que fa al maquillatge pots provar amb una BB Cream (n'hi ha de diferents marques, que pots trobar en supermercats i farmàcies), que és una crema hidratant amb color i que, al mateix temps, es servirà per tapar i dissimular els molestos granets.
Espero que et vagin bé els consells!
Una abraçada maca!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.